torsdag 9. mai 2024

Da har nettbutikken åpnet igjen 🥰👌

 F A I A   A C C E S S O R I E S

Long time no see...

Da har jeg endelig fått åpnet nettbutikken igjen! Jeg lagde en del nye smykker mens jeg bodde i Kristiansund i 2 år, og jeg gleder meg til å legge de ut til salgs i løpet av de neste månedene. 🥰💎✨️

Har funnet meg en hyggelig leilighet på Bjerke i Oslo, og er ferdig flyttet inn, så nå kan jeg også lage smykker & brillesnorer på bestilling! 🙂


Send en melding på Instagram, Facebook page eller e-post om du har noen ønsker.


Har i tillegg til å åpne butikken lagd meg en linktr.ee side, så jeg har nå alle linkene mine samlet på ett sted. Sjekk det ut:

https://linktr.ee/faia.accessories


🌸 Ønsker dere velkommen innom nettbutikken 🌸

Mvh, Gry 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar