mandag 20. oktober 2014

Hama-smykker

8-bits Hama-smykker!


Som en del av dere faste lesere og kunder vet, så startet hele butikk-ideen min med å lage smykker og ørepynt med Hama perler, eller noddy perler som noen kaller det. De mest populære har nok vært Super Mario soppene og Pac Man. Men jeg kan lage veldig mye annet også som ser kult ut, til en billig penge. 

Bare se under her og send din bestilling til faia.accessories@gmail.com :)















Du finner en del av disse smykkene i nettbutikken min faiaaccessories.epla.no :)

Jeg har som regel de fleste fargene, så det er bare å sende en melding hvilken farge du ønsker smykket ditt i :) 

Jeg lager flere design enn dette, det er bare å google "hama beads" eller "hama bead jewelry" så finner dere en hel haug med inspirasjon. Send meg bildet/link på det du ønsker så kan jeg lage det på bestilling :)



Bilde fra fornøyd kunde :)



Ha en super start på uken! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar