mandag 9. desember 2013

Vellykket Julemarked på Blå

Det var veldig hyggelig å sitte på BLÅ
(eller Indigo) igjen. 
Mange kunder og et godt salg.
Her er noen bilder jeg tok fra boden min:



Julestemning må man ha, det er jo tross alt et julemarked ;)


Her sitter jeg og fryser, selv om jeg hadde varme klær og flere lag skulle jeg
for andre gang ønske at jeg hadde en supervarm dress, noe ala dette fra Stormberg?


BODEN MIN: 


Naboen sin bod, super-hyggelig pratsom dame som pleier å 
sitte der hver søndag, mange fine luer og billige småtteri :


Det var et godt salg og ble utsolgt for en del ting, men har bestilt opp et lass i dag med nye
deler og charms, perler etc. :) 

Neste helg er det jo Julemarked på Holmen Senter, det gleder jeg meg til. 
INNENDØRS og VARME :D Og kanskje enda flere kunder enn på Blå, hvem vet :D


Kunst på veggen utenfor Blå :) Nydelig.


HAPPY JULESHOPPING!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar