tirsdag 29. mars 2011

Prøver å få flere lesere :)

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat. Så kanskje det hjelper litt på trafikken her. Jeg ser at jeg har hatt 346 lesere på statistikken siden jeg opprettet bloggen min. Det er jo kjempegøy å se at det blir fler og fler som titter innom. :) Og jeg lover å skrive oftere, jeg får jo inn nye ting hele tiden. Og her kan dere få sjansen til å være førstemann til å bestille før det blir lagt ut for salg på epla.no !

I helgen satt jeg med smykkebod på "District", et 18-års arrangement på Kløfta. 
Der jeg satt ned prisene på smykkene mine og var der fra 21-01.

Her er noen bilder av boden min:



Og som dere ser har jeg nå fått mine visittkort, endelig! 
Disse har jeg designet selv, så jeg er litt ekstra stolt av å ha logoen min og sånn på visittkort.
Det er så mange som har spurt om det, så da var det bare å fikse det ;)

Håper alle har en flott uke! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar