torsdag 5. desember 2013

Julemarked Søndag 15.12.2013



Jeg deltar på JULEMARKED! Det blir på Holmen Senter i Asker, i 4.etasje
ved biblioteket. Så det hadde vært gøy å sett noen kjente fjes Søndag 15.12 :) 
Venninnen min Christine skal også delta med masse fine jule-dekorasjoner,
kunst, vesker, bilder, selvlagde lys, fyrstikkesker, osv.

Jeg tar med et utvalg av smykkene og ørepynten min, noen slipsnåler, 
mansjettknapper og armbånd. Her er noen splitter nye armbånd jeg har laget
for anledningen; 250,- 

    


Sist gang jeg deltok på et Julemarked havnet jeg utendørs ved
BLÅ, brrr… Det var en kald opplevelse, så det skal jeg ikke
gjøre igjen. Innendørs går greit, men lungebetennelse for å selge
litt ørepynt og diverse er ikke bra! Men slik så boden min ut den
gangen. I år blir det samme duken og noen av de samme smykke
stativene, men jeg har mye annet innhold denne gangen :)
Mye av det som er på bordet nedenfor er solgt (hurra!) Så det
blir en del nytt i år :D Hama-smykkene er så og si inteteksisterende, 
tenker jeg tar med et par Super Mario sopper og noen musikknoter.


Boden min i 2010 :


Bod på arrangement i 2011 : 



Håper å se dere da! 


GOOOOOD FØR-JUUUUUL :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar