tirsdag 5. april 2011

"Hama-Bling" is the thing :)

De aller første smykkene jeg lagde og solgte i 2009, var smykker av Hama-perler. I starten hadde jeg ikke kjeder, men solgte de med ringer på, altså som anheng. Etterhvert ble forespørselen om å ha det på seg med en gang stor, og jeg måtte starte å se etter kjeder. Kulekjeder, det er kult, og passer til både gutter og jenter. De med nikkel-allergi og sånnt fikk enten skinnreim eller av silke-lignende materiale kjøpt på panduro.

Jeg kalte det "Hama-Bling", det ble en skikkelig snakkis og de fleste vennene mine gikk med det. Jeg tok det med på beach-party på Nordstrand, og hadde en liten bod på en liten festival som het "Feriekolonien". Jeg begynte å selge en del og synes dette var fryktelig gøy! Hama-Bling var født. Men så fant jeg ut at flere typer smykker var morsomme å sette sammen og lage, så da skiftet jeg navn til "Hama-Bling & Things"... Dette følte jeg ble litt harry, faktisk. Så hvorfor ikke bare bruke navnet jeg hadde så nært og kjært? Faia! Faia Accessories, det var helt perfekt synes jeg.

Hama perler er nok en mote som aldri blir gammel. ALLE husker jo disse perlene som små, fra barnehage eller formingklassen på barneskolen. Eller har dette hjemme som barna deres leker med.

Så som en liten hyllest til Hama-perlene og all kreativiteten den har gitt meg vil jeg legge ut bilder av noen av smykkene jeg har inne akkurat nå! Jeg kan lage alt mulig, så lenge det er et mønster til det. Har tatt imot mange forskjellige oppdrag de siste 3 årene.

110,-



 99,-

110,-
1 UP soppen, veldig populær! Både denne og den røde.

Så om noen har noen favoritter, farge-ønsker, spesielle mønster dere vil ha osv 
så lager jeg på bestilling; Send mail til:

Ha en herlig uke alle sammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar