mandag 28. februar 2011

G-nøkkelen :: Min favoritt musikknote


I butikken min har jeg nå lagt ut flere typer smykker med G-nøkler:


G-nøkler i akryl med ørekroker i kirurgisk stål (Fargene Rød, Fuksia rosa & Lys rosa):
120,-


G-nøkler med fargede "diamanter" og ørekroker i kirurgisk stål:
125,-


G-nøkler med ørekroker i kirurgisk stål:
125,-  (UTSOLGT!)


Øredobber med stift i metall;
59,-


G-nøkler med "diamanter" og ørekroker i kirurgisk stål:
135,-


G-nøkler med "diamanter" og ørekroker i kirurgisk stål:
135,-

SMYKKER:


STOOOR G-nøkkel med langt kjede:
145,-


G-nøkkel med kort kjede/halskjede:
130,-



G-nøkkel med 45 cm langt kjede i sterling sølv:
155,-



G-nøkkel i akryl med sort eller sølvfarget kulekjede:
120,-
 Har dette smykket i fargene Blå, Gul, Oransje, Rosa og Grønn.
Og dere kan velge om dere vil ha sort eller sølvfarget kulekjede.



G-nøkkel-MANIA !!

2 kommentarer:

  1. Nyyydelige smykker, Gry.. Men, som gammel korps-entusiast vil jeg bare ha det på det rene; G-nøkkel er IKKE en musikk note hehe ;) De angir hvor en bestemt notehøyde skal noteres :)
    Er jeg super nerd nå? hehe..
    Klem

    SvarSlett
  2. Hehe, ja nå er du rimelig korps-nerd Stine! Det hadde vel vært riktigere av meg å skrevet "musikk tegn", men almennheten (altså ikke-musikere og sånne som meg; Noteblinde) tenker nok ikke over det ;) Takk for komplimentet forresten <3 Klem Gry Faia :D

    SvarSlett